Home Trades, Passes and Bombs

Eric wasn't finished

0patience0patience Oregon CoastPosts: 9,347 ✭✭✭✭✭
I get a text from @Echambers to check my mail.
Dammit. 
So down to the mailbox I go and I find this package of happiness.
Thanks bud, these are too cool.


There is no crisis that a good cigar can't cure.
In Fumo Pax
Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

Wylaff said:
Atmospheric pressure and crap.

Comments

  • Puff_DougiePuff_Dougie Mr. Rogers NeighborhoodPosts: 4,601 ✭✭✭✭✭
    Nice!
    "When I have found intense pain relieved, a weary brain soothed, and calm, refreshing sleep obtained by a cigar, I have felt grateful to God, and have blessed His name." - Charles Haddon Spurgeon
  • bert873bert873 Jackson, MOPosts: 2,510 ✭✭✭✭✭
    Awesome! Good stuff right there. 
  • CharlieHeisCharlieHeis South DakotaPosts: 6,162 ✭✭✭✭✭
    Well done, Eric
  • miller65rodmiller65rod MidwestPosts: 5,289 ✭✭✭✭✭
    How is the tower filling up lol.

    Nice hit
    Free Cuba
    "I ain't got no Opus's"
    LLA
    - Lancero Lovers of America
    2016 Gang War (South)
    May I assss u a ?

              
  • 0patience0patience Oregon CoastPosts: 9,347 ✭✭✭✭✭
    How is the tower filling up lol.

    Nice hit
    Pretty friggin full.  
    Having to fit stuff in like a tetris puzzle.
    There is no crisis that a good cigar can't cure.
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • BigshizzaBigshizza Posts: 15,417 ✭✭✭✭✭
    I'm about to make you get a cooler!!
  • 0patience0patience Oregon CoastPosts: 9,347 ✭✭✭✭✭
    Yeah, it looks like I gotta now.
     :o 
    There is no crisis that a good cigar can't cure.
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • Big''nBall''nBig''nBall''n Lincoln, NEPosts: 789 ✭✭✭✭
    ball'n
    The Names Ball'n.... Big'nBall'n! 
  • Darktower007Darktower007 Posts: 2,580 ✭✭✭✭
    Very nice line up!
  • NolagizmoNolagizmo Nola, LA.Posts: 1,917 ✭✭✭✭✭
    That Eric is a class act! BTW zero I need his new addy when I get home. Got to get him a house warming pressy. 

    He's the one that ruined me a year ago and made me love Viaje.

    I owe him forever just for that favor. The package he blasted me with was unbelievably awesome.
    "Come party with me in Tennessee for my birthday July we can smoke in the Smokey's."
  • 0patience0patience Oregon CoastPosts: 9,347 ✭✭✭✭✭
    Nolagizmo said:
    That Eric is a class act! BTW zero I need his new addy when I get home. Got to get him a house warming pressy. 

    He's the one that ruined me a year ago and made me love Viaje.

    I owe him forever just for that favor. The package he blasted me with was unbelievably awesome.
    What?
    I would never betray the confidence of a good buddy.



    But I would a family member. ROFL!
    There is no crisis that a good cigar can't cure.
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • EchambersEchambers B'Ham Posts: 4,178 ✭✭✭✭✭
    0patience said:
    Nolagizmo said:
    That Eric is a class act! BTW zero I need his new addy when I get home. Got to get him a house warming pressy. 

    He's the one that ruined me a year ago and made me love Viaje.

    I owe him forever just for that favor. The package he blasted me with was unbelievably awesome.
    What?
    I would never betray the confidence of a good buddy.



    But I would a family member. ROFL!

    WTF is this ****?
    -- "There's something that doesn't make sense. Let's go poke it with a stick."
  • 0patience0patience Oregon CoastPosts: 9,347 ✭✭✭✭✭
    Echambers said:
    0patience said:
    What?
    I would never betray the confidence of a good buddy.



    But I would a family member. ROFL!

    WTF is this ****?
    Payback?  >:)
    :triumph:

    There is no crisis that a good cigar can't cure.
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
Sign In or Register to comment.