Where Does He Get Those Wonderful Toys?

KriegKrieg Posts: 5,092 ✭✭✭
Just because it's Friday...Where Does He Get Those Wonderful Toys?

Comments

  • grannejagranneja Posts: 382
    Awesome! I wonder how fast it goes?
  • KriegKrieg Posts: 5,092 ✭✭✭
    granneja:
    Awesome! I wonder how fast it goes?
    185MPH
  • stephen_hannibalstephen_hannibal Posts: 4,317
    granneja:
    Awesome! I wonder how fast it goes?
    Annnnnnnnd someone didn't read the article... LOL

  • KriegKrieg Posts: 5,092 ✭✭✭
    stephen_hannibal:
    granneja:
    Awesome! I wonder how fast it goes?
    Annnnnnnnd someone didn't read the article... LOL

    well....that was obvious...but I wasn't gonna be an ass about it ;) LOL
  • RampMonkeyRampMonkey Posts: 1,808
    thats a "nice" hot wheels. lol
  • jr_p951jr_p951 Posts: 1,121
    built in 5 months!! Wow! I want one!
  • The_KidThe_Kid Posts: 7,871 ✭✭✭
    sounds noisy as hell..I'll take two..lol
  • zoom6zoomzoom6zoom Posts: 1,214
    Damn, forward vision sucks! But I guess you can park anywhere you want. Needs to install a little bypass line from the turbine so he can light his cigar. Video seriously needs some music... preferably from the TV show.
  • robbyrasrobbyras Posts: 5,487
    i'm in... where can I place my order?
  • fla-gypsyfla-gypsy Posts: 3,024 ✭✭
    That would be some kind of fun
  • grannejagranneja Posts: 382
    stephen_hannibal:
    granneja:
    Awesome! I wonder how fast it goes?
    Annnnnnnnd someone didn't read the article... LOL

    What can I say, got distracted with work.
  • zoom6zoomzoom6zoom Posts: 1,214
    Well, from the video you'd never know it could even get up to highway speed.
  • LasabarLasabar Posts: 4,473 ✭✭✭
    Hmmmm... Chick Magnet???? Maybe Not..

    "I Wanna give "Batman" a little bit of a "Riddler" down there!"

    WHAT?!?!

    "I wanna show Batman my appreciation for saving Gotham!"

    WHAT!?!?

    "I wanna PHUCKING BLOW YOU IN THE BATMOBILE!!!!!"



    No, It's and iPad!!!!
Sign In or Register to comment.