Home Trades, Passes and Bombs

James40...Opened a 6-pack of Whoop-Azzzz.....

greg2648greg2648 Posts: 2,440 ✭✭✭
Last week James called me out and we decided to do a premium 5 stick trade. I have done so many of these that I never gave it a second thought. That was until I received a PM from him saying that he had been "saving up for this." At that moment I knew I was focked. We all know that James is a major player and not one to be played with. I thought about his PM when I selected my sticks for him. Well last night I received his end of the package. Is James from Havanna??????? This brother proceeded to give me a Cuban Beat Down like no other. To top it all off, like it ain't no thang, he throws in an HTF OpusX from 2004. He should receive my end on Monday, but don't get too excited because my end sux in comparison to these cigars. James, thank you for the great package of cigars. When I heal up I will get even.

.

.

Comments

  • ToombesToombes Posts: 4,506 ✭✭✭
    Sweet jumping Jesus on a pogo stick!! So that's what caused the strong breeze out of the NW yesterday... That is truly a major-league aZZwhooping, Greg. Awesome job, James!
  • SleevePlzSleevePlz Goodrich, MIPosts: 6,249 ✭✭✭✭
    Dang, those Cali boys don't play around. Really nice hit, James!
    LLA - Lancero Lovers of America
  • BigshizzaBigshizza Posts: 15,407 ✭✭✭✭✭
    Dang James went right to the piggy bank!! Very nice hit! Enjoy!!
  • jliujliu Posts: 7,728 ✭✭✭✭
    dang dude. fohtayyyyy!
  • jliujliu Posts: 7,728 ✭✭✭✭
    SleevePlz:
    Dang, those Cali boys don't play around. Really nice hit, James!
    there is no denying this Tony. we be straight slaughterin
  • danielzreyesdanielzreyes Posts: 8,698 ✭✭✭✭✭
    Damn Jamesies. Did you "walk" over to Mexico and got these? lol jk
    "It's plume, bro. Nothing to worry about. Got any Opus?" The suppose to be DZR
  • catfishbluezzcatfishbluezz Posts: 7,001
    jliu:
    SleevePlz:
    Dang, those Cali boys don't play around. Really nice hit, James!
    there is no denying this Tony. we be straight slaughterin
    wooooooooordup Cali
  • Lee.mcglynnLee.mcglynn HahahahaaaaaPosts: 5,993 ✭✭✭✭
    Wow that's a slaughter if I've ever seen one!! I thought the bear season wasn't open yet lol
    Money can't buy taste
  • MVW67MVW67 WisconsinPosts: 5,581 ✭✭✭
    That there is so tasty looking!
    Life is too short, live it like no tomorrow...
  • 0patience0patience Oregon CoastPosts: 9,255 ✭✭✭✭✭
    That there is a DAYUM!!
    *Best Homer Simpson impression* MMMMMMmmmmmm, Partagas. Yum.......
    There is no crisis that a good cigar can't cure.
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • Glad they got there safe bro. As we discussed, we both enjoy giving so yours will be just fine. Thanks for the trade Greg.
  • marineatbn03marineatbn03 Spring Hill, FLPosts: 2,670 ✭✭✭
    Incredible sticks, a blown up block, and Greg= Priceless
  • JDHJDH Posts: 2,107
    Greg, it looks like you got your butt whupped, but it couldn't have happened to a better man, that's for sure. Your generosity is legendary, & what goes around just comes back to ya. Enjoy. That's some fine 'backy!
Sign In or Register to comment.