Home General Discussion
Options

USPS Just when you Thought!!

MVW67MVW67 Posts: 5,591 ✭✭✭✭
Well seeing that I am a supporter of the USPS and their small flat rate boxes, and they usually screw things up! Well what do you know they go and surprise ya!!! On Nov 26th I sent a package to Jay aka "NewBoots" seems he doesn't know his address or fat fingers like the "BORK" (which some of you know the old story) anyways digits wrong on addy.... So following tracking and shows delivered...hmmmmm.. contact Jay and nothing! Recon and says wrong address and RTS that's return to sender for you less well never mind...

So many pm's later and an empty mailbox all but given up hope!! Then low and behold I see the mail lady putting small flat rate box in mail box today...Figuring some Noob trying to earn his stripes and returning payback.... What can't you read!!! LOL So open mail box and OHHH BOY the missing box!!!

Return inside and am all excited yesssss!!! Start opening box and BOOM!! one of the great criminal minds I am NOT!!!, I forgot to defuse the bomb! So now I'm mad!!! How in the H E L L did get that many stick in there???? I am going to HAVE to add more sticks to make me happy again and use a bigger box and RESEND!!!! NewBoots you are DUN done!!! LOL
Life is too short, live it like no tomorrow...

Comments

  • Options
    TridentTrident Posts: 2,562 ✭✭✭✭
    nice work man
  • Options
    denniskingdennisking Posts: 3,703 ✭✭✭
    They scored on my deal too. Hear hear for USPS
  • Options
    danielruasdanielruas Posts: 778
    I think I may have figured out small flat rate boxes maximum cigar capacity on the lotto winnings I sent over to bigshizza, hope they make it safe and in one piece because that thing is ready to blow!
  • Options
    Tyland64Tyland64 Posts: 712
    Couldn't of happened to a more deserving sole. Oh by the way Incominggggggg !!!!! lol......
  • Options
    MorganGeoMorganGeo Posts: 2,228 ✭✭✭✭✭
    I've had a package headed up north for several days. Been in transit since Tuesday I believe. Hope it's not lost. ;);)
  • Options
    blutattooblutattoo Posts: 1,294 ✭✭✭
    Haha great job Boots! Sounds like more destruction is on it's way too!
  • Options
    curtpickcurtpick Posts: 2,757 ✭✭✭
    Done went and got Mike all worked up see... that will be an outcome worth seeing !
    Family, Friends, Golf, Cigars, Fine Whiskey, Good beer.... is there anything else ?  Follow on instagram @crguy1961
  • Options
    Tyland64Tyland64 Posts: 712
    curtpick:
    Done went and got Mike all worked up see... that will be an outcome worth seeing !
    I hear there's a target on your back lol.....
  • Options
    New_BootsNew_Boots Posts: 2,651 ✭✭
    Blargle!

    Me and my stupid fat fingers!
  • Options
    BigshizzaBigshizza Posts: 15,648 ✭✭✭✭✭
    Another Victim of USPS!!!
  • Options
    New_BootsNew_Boots Posts: 2,651 ✭✭
    The bar for punishing the CRAP our of me has been set, my friend.
  • Options
    New_BootsNew_Boots Posts: 2,651 ✭✭
    Dreading the posting of a dc
Sign In or Register to comment.