Home General Discussion
Options

Who has bombed me?

LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
If you've bombed me an not received retaliation... Please post here.
Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
«1

Comments

  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    Come on kids... Speak up... I won't bite.........
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    New_BootsNew_Boots Posts: 2,651 ✭✭
    I've never bombed you, but I smell lies and deceit all over the place.
  • Options
    thehilkthehilk Posts: 1,108 ✭✭✭
    Lol. Like anyone would respond. Lol
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    Just an innocent query... No malice or deceit whatsoever......
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    Come on guys!!!!! Anyone????
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    thehilkthehilk Posts: 1,108 ✭✭✭
    I bombed u, I know of more coming.... And what.
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    More coming? At me?
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    rsherman24rsherman24 Posts: 6,820 ✭✭✭✭✭
    thehilk:
    I bombed u, I know of more coming.... And what.
    Hilk, are you saying he is low on cigars? PM me his addy.
  • Options
    roland_7707roland_7707 Posts: 2,833 ✭✭✭
    Burn!!!!
    One God, One Truth
  • Options
    0patience0patience Posts: 10,665 ✭✭✭✭✭
    I have not.............yet.
    Oh but I will.
    You will get all comfortable and think that I had forgotten and then you will forget all about it.
    And the whole time, I will be preparing for a super secret strike. Then WHAM!
    ROFL!!
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    NO! We are not doing this again!!!! I have NO space!!!! Lol my wife will flip her lid if I take over the dresser with cigars again! No bueno!
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    New_BootsNew_Boots Posts: 2,651 ✭✭
    LiquidChaos66:
    NO! We are not doing this again!!!! I have NO space!!!! Lol my wife will flip her lid if I take over the dresser with cigars again! No bueno!
    Wow, in Ccom language thats like saying - "Hey guys, just in case you didn't know, I'm low on sticks, can you help me out?"
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    Well if you gents want to never hear from me again... Cause my wife will ban me from this site! Lol I would e fine gettin nuked during the summer... More smoke time then! Lol
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    Bob_LukenBob_Luken Posts: 10,129 ✭✭✭✭✭
    ****! Chris, I can't believe you asked this question. Anything you say, can and will be used against you for bombing purposes. You should KNOW this. (You must have been impaired. Pot is legal up there too. Right?)
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    I just wanted to be a good BOTL and return fire. I've used all the shipping boxes that I've received and my wife tossed all the addresses! Lol Guess I'll have to pick on a noob instead. Lol
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    Bob_LukenBob_Luken Posts: 10,129 ✭✭✭✭✭
    LiquidChaos66:
    I just wanted to be a good BOTL and return fire. I've used all the shipping boxes that I've received and my wife tossed all the addresses! Lol Guess I'll have to pick on a noob instead. Lol
    That's an excellent idea. Pay it forward :)
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    Bob Luken:
    LiquidChaos66:
    I just wanted to be a good BOTL and return fire. I've used all the shipping boxes that I've received and my wife tossed all the addresses! Lol Guess I'll have to pick on a noob instead. Lol
    That's an excellent idea. Pay it forward :)


    Well i have no other choice since you clowns dont wanna speak up! ;)
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    Bob_LukenBob_Luken Posts: 10,129 ✭✭✭✭✭
    LiquidChaos66:
    Bob Luken:
    LiquidChaos66:
    I just wanted to be a good BOTL and return fire. I've used all the shipping boxes that I've received and my wife tossed all the addresses! Lol Guess I'll have to pick on a noob instead. Lol
    That's an excellent idea. Pay it forward :)


    Well i have no other choice since you clowns dont wanna speak up! ;)
    Well, bless your heart, you poor thing! LOL Who’s fault is it really? You can't bomb some clowns if you don't save those clown's addys.
  • Options
    Puff_DougiePuff_Dougie Posts: 4,599 ✭✭✭✭✭
    Bob Luken:
    LiquidChaos66:
    Bob Luken:
    LiquidChaos66:
    I just wanted to be a good BOTL and return fire. I've used all the shipping boxes that I've received and my wife tossed all the addresses! Lol Guess I'll have to pick on a noob instead. Lol
    That's an excellent idea. Pay it forward :)


    Well i have no other choice since you clowns dont wanna speak up! ;)
    Well, bless your heart, you poor thing! LOL Who’s fault is it really? You can't bomb some clowns if you don't save those clown's addys.
    I'm lost... and I don't know where to go... :^(

    image
    "When I have found intense pain relieved, a weary brain soothed, and calm, refreshing sleep obtained by a cigar, I have felt grateful to God, and have blessed His name." - Charles Haddon Spurgeon
  • Options
    0patience0patience Posts: 10,665 ✭✭✭✭✭
    Puff_Dougie:
    I'm lost... and I don't know where to go... :^(

    image
    That is awesome!
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • Options
    flowbeeflowbee Posts: 1,203 ✭✭✭
    That is perfect, still LMAO
  • Options
    EchambersEchambers Posts: 4,178 ✭✭✭✭✭
    I fixed the subject line for you.
    -- "There's something that doesn't make sense. Let's go poke it with a stick."
  • Options
    twistedstemtwistedstem Posts: 3,912 ✭✭✭✭✭
    I can honestly say I have not bombed you...........cause I don't have your Addy...
    no matter where you go, there you are.

  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    Echambers:
    I fixed the subject line for you.


    You sir... Are a trouble maker! lol
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    0patience0patience Posts: 10,665 ✭✭✭✭✭
    twistedstem:
    I can honestly say I have not bombed you...........cause I don't have your Addy...
    Hmm, I think I can help there.
    PM me if you need assistance in that.
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    You stop that !!!! lol my humi is full and having a hard time keeping a decent RH. Its fallen from 65% to 58% over the last few days... ive re seasoned it a month ago due to RH issues... i dont wanna lose any sticks cause of it. Now is a bad time! lol
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    0patience0patience Posts: 10,665 ✭✭✭✭✭
    LiquidChaos66:
    You stop that !!!! lol my humi is full and having a hard time keeping a decent RH. Its fallen from 65% to 58% over the last few days... ive re seasoned it a month ago due to RH issues... i dont wanna lose any sticks cause of it. Now is a bad time! lol
    Yessssss. yesssssss. Chrissssss musssssst be taught a lesssssson. Yessssss. ROFL!!
    In Fumo Pax
    Money can't buy happiness, but it can buy cigars and that's close enough.

    Wylaff said:
    Atmospheric pressure and crap.
  • Options
    LiquidChaos66LiquidChaos66 Posts: 3,767 ✭✭✭✭
    0patience:
    LiquidChaos66:
    You stop that !!!! lol my humi is full and having a hard time keeping a decent RH. Its fallen from 65% to 58% over the last few days... ive re seasoned it a month ago due to RH issues... i dont wanna lose any sticks cause of it. Now is a bad time! lol
    Yessssss. yesssssss. Chrissssss musssssst be taught a lesssssson. Yessssss. ROFL!!


    If someone wants to teach me a lesson then they can come over to my house and get my humi back up to the 63-68% RH that i feel comfortable in. lol
    Life is like a blind fiver. You never know what you're gonna get.
  • Options
    Puff_DougiePuff_Dougie Posts: 4,599 ✭✭✭✭✭
    LiquidChaos66:
    ...my humi is full and having a hard time keeping a decent RH.
    Sad story, bro. ;^)
    "When I have found intense pain relieved, a weary brain soothed, and calm, refreshing sleep obtained by a cigar, I have felt grateful to God, and have blessed His name." - Charles Haddon Spurgeon
  • Options
    New_BootsNew_Boots Posts: 2,651 ✭✭
    LiquidChaos66:
    0patience:
    LiquidChaos66:
    You stop that !!!! lol my humi is full and having a hard time keeping a decent RH. Its fallen from 65% to 58% over the last few days... ive re seasoned it a month ago due to RH issues... i dont wanna lose any sticks cause of it. Now is a bad time! lol
    Yessssss. yesssssss. Chrissssss musssssst be taught a lesssssson. Yessssss. ROFL!!


    If someone wants to teach me a lesson then they can come over to my house and get my humi back up to the 63-68% RH that i feel comfortable in. lol
    0...maybe you should head over there, and show hum just how many more sticks you can fit in his humi!
Sign In or Register to comment.