Home Non Cigar Related

I Love, or at least have a strong prediliction to:

1356761

Comments

  • BStayerBStayer Posts: 318
    Dustin1981:
    I love the 20th day of my brewing cycle. 11 days firment 7 days for carbonation to build and then on the 3rd day of cooling oh the sweet taste of a new beer.
    Nice!! Another beer fan!! Can't have too many you know!! (beer and fans of beer alike).
  • jsnakejsnake Kansas CityPosts: 5,800 ✭✭✭✭✭
    Good friends!
  • Today, Today is a good day.
  • VulchorVulchor FloridaPosts: 4,806 ✭✭✭
    The word que*f
  • TatuajeVITatuajeVI Posts: 2,378
    I love brewing my own excellent beer. And drinking it. :)
  • stephen_hannibalstephen_hannibal Posts: 4,317
    Complex Music...
  • nightmaremike31nightmaremike31 Posts: 720
    Triscuits. The cracked pepper and olive oil in combination with the quattro formagio are molesting my taste buds right now... so good...

    If I could just wrap these babies in some fresh sizzled bacon right now I would be in chubby heaven!! I need to get a portable desk top frying pan for work, any ideas?
  • robbyrasrobbyras Posts: 5,487
    I love that my dogs and my fiance... Basil Hayden's... and i WILL love my upcoming bachelor party in Scottsdale this march... and, for some reason i love the Giants and the 49ers...
  • stephen_hannibalstephen_hannibal Posts: 4,317
    I love the fact that at my job I can find food randomly....

  • txjayhawktxjayhawk Posts: 311
    I love that I got the live Masters coverage to work at my work!
  • urbinourbino Posts: 4,517
    I love little baby ducks, old pickup trucks, and rain.

    Oh, and Hays's nieces.
    Rob1110:
    I love lamp.
    Linux, Apache, MySQL, and PHP? That lamp? Dude. You need to get out more.
  • urbinourbino Posts: 4,517
    gmill880:
    I love the memories of my grand parents farm ...those were some good times ...
    Ditto.
  • Smoke=FireSmoke=Fire Posts: 692 ✭✭
    kuzi16:
    i love flavor.

    stemming from that...
    i love talking about flavors.
    i guess this is why i Cook for a hobby and a living, I own a chocolate business, i drink all kinds of microbrews, i like wine, and of course, cigars.
    seriously, i could talk about how things taste in relation to each other for hours on end.
    I love how kuzi reminds me of Remy.

    image
  • Smoke=FireSmoke=Fire Posts: 692 ✭✭
    urbino:
    I love little baby ducks, old pickup trucks, and rain.

    Oh, and Hays's nieces.
    Rob1110:
    I love lamp.
    Linux, Apache, MySQL, and PHP? That lamp? Dude. You need to get out more.


    You both do :P
  • urbinourbino Posts: 4,517
    Smoke=Fire:
    urbino:
    I love little baby ducks, old pickup trucks, and rain.

    Oh, and Hays's nieces.
    Rob1110:
    I love lamp.
    Linux, Apache, MySQL, and PHP? That lamp? Dude. You need to get out more.


    You both do :P
    No doubt.
  • stephen_hannibalstephen_hannibal Posts: 4,317
    The 6x60 vitola.
  • pnaylonpnaylon Posts: 214
    Every woman Tiger Woods has had sex with. Prolly waaaay too soon, but that guys got taste.

  • Alex WilliamsAlex Williams Posts: 1,515
    BEEEEEEEER!!!!!!
  • cholmes8310cholmes8310 Posts: 1,585
    THE University of Alabama Crimson Tide!!! Roll Tide Roll! #14's on the way next year.

    Oh yeah, and screw that "Cow College" across the state.
  • Alex WilliamsAlex Williams Posts: 1,515
    cholmes8310:
    THE University of Alabama Crimson Tide!!! Roll Tide Roll! #14's on the way next year.

    Oh yeah, and screw that "Cow College" across the state.
    I love how that "cow college" has higher academic requirements than Alabama. Just take a look at their websites for the facts. At seventh grade, I could get into Alabama based on my ACT score. Y'all are the cow college, not us.
  • cholmes8310cholmes8310 Posts: 1,585
    Alex Williams:
    cholmes8310:
    THE University of Alabama Crimson Tide!!! Roll Tide Roll! #14's on the way next year.

    Oh yeah, and screw that "Cow College" across the state.
    I love how that "cow college" has higher academic requirements than Alabama. Just take a look at their websites for the facts. At seventh grade, I could get into Alabama based on my ACT score. Y'all are the cow college, not us.
    Haha. so defensive... i saw you posted before me, knew I'd get a rise out of ya. Just messing with you. And besides, neither ua.edu nor auburn.edu post academic admission requirements. Only shows what credits you need from high school. They don't show a minimum ACT/SAT score or GPA that i could find. According to US World Report, Auburn was one spot ahead of Alabama this year in Graduation Rate. I think they're pretty similar.

    Just had to bring up the obscure Bear reference
  • pnaylonpnaylon Posts: 214
    GO LSU!!!

  • Alex WilliamsAlex Williams Posts: 1,515
    cholmes8310:
    Alex Williams:
    cholmes8310:
    THE University of Alabama Crimson Tide!!! Roll Tide Roll! #14's on the way next year.

    Oh yeah, and screw that "Cow College" across the state.
    I love how that "cow college" has higher academic requirements than Alabama. Just take a look at their websites for the facts. At seventh grade, I could get into Alabama based on my ACT score. Y'all are the cow college, not us.
    Haha. so defensive... i saw you posted before me, knew I'd get a rise out of ya. Just messing with you. And besides, neither ua.edu nor auburn.edu post academic admission requirements. Only shows what credits you need from high school. They don't show a minimum ACT/SAT score or GPA that i could find. According to US World Report, Auburn was one spot ahead of Alabama this year in Graduation Rate. I think they're pretty similar.

    Just had to bring up the obscure Bear reference
    Hahaha well played my friend. And at least we can agree on one thing, LSU is sooo overrated and pompous and not worth their salt ;)
  • pnaylonpnaylon Posts: 214
    Alex Williams:
    cholmes8310:
    Alex Williams:
    cholmes8310:
    THE University of Alabama Crimson Tide!!! Roll Tide Roll! #14's on the way next year.

    Oh yeah, and screw that "Cow College" across the state.
    I love how that "cow college" has higher academic requirements than Alabama. Just take a look at their websites for the facts. At seventh grade, I could get into Alabama based on my ACT score. Y'all are the cow college, not us.
    Haha. so defensive... i saw you posted before me, knew I'd get a rise out of ya. Just messing with you. And besides, neither ua.edu nor auburn.edu post academic admission requirements. Only shows what credits you need from high school. They don't show a minimum ACT/SAT score or GPA that i could find. According to US World Report, Auburn was one spot ahead of Alabama this year in Graduation Rate. I think they're pretty similar.

    Just had to bring up the obscure Bear reference
    Hahaha well played my friend. And at least we can agree on one thing, LSU is sooo overrated and pompous and not worth their salt ;)
    Um, NO! lol I go to A&M now so I really can't say anything to defend myself or LSU. Go Saints?
  • Alex WilliamsAlex Williams Posts: 1,515
    pnaylon:
    Alex Williams:
    cholmes8310:
    Alex Williams:
    cholmes8310:
    THE University of Alabama Crimson Tide!!! Roll Tide Roll! #14's on the way next year.

    Oh yeah, and screw that "Cow College" across the state.
    I love how that "cow college" has higher academic requirements than Alabama. Just take a look at their websites for the facts. At seventh grade, I could get into Alabama based on my ACT score. Y'all are the cow college, not us.
    Haha. so defensive... i saw you posted before me, knew I'd get a rise out of ya. Just messing with you. And besides, neither ua.edu nor auburn.edu post academic admission requirements. Only shows what credits you need from high school. They don't show a minimum ACT/SAT score or GPA that i could find. According to US World Report, Auburn was one spot ahead of Alabama this year in Graduation Rate. I think they're pretty similar.

    Just had to bring up the obscure Bear reference
    Hahaha well played my friend. And at least we can agree on one thing, LSU is sooo overrated and pompous and not worth their salt ;)
    Um, NO! lol I go to A&M now so I really can't say anything to defend myself or LSU. Go Saints?
    Go saints!!
  • ejenne87ejenne87 Posts: 1,925
    Alex Williams:
    BEEEEEEEER!!!!!!
    :-) beer makes me smile.
  • Sandman1amSandman1am Posts: 2,567
    ejenne87:
    Alex Williams:
    BEEEEEEEER!!!!!!
    :-) beer makes me smile.
    Beer makes me smile too and my friend puke! I'm happy I didn't puke.
  • doromathdoromath Posts: 576
    I have a strong prediliction to Laphroaig.

    I love how much better that sounds than calling myself an alcoholic.
  • jsnakejsnake Kansas CityPosts: 5,800 ✭✭✭✭✭
    YOUR MOM!
  • Sandman1amSandman1am Posts: 2,567
    jsnake:
    YOUR MOM!
    +1 lol
Sign In or Register to comment.