Home Cigar 101
Options

after you guys smoke a cigar, does it make you wanna poop?

jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
You think I'm joking, I'm not. It really does make me wanna poopie.
«1345

Comments

  • Options
    VisionVision Posts: 7,818 ✭✭✭✭✭
    I have been sick to my stomach......... thats about it.........
  • Options
    Lee.mcglynnLee.mcglynn Posts: 5,960 ✭✭✭✭
    jliu:
    You think I'm joking, I'm not. It really does make me wanna poopie.
    Lmao nope don't have that problem at all! Maybe try Metamucil and start getting more regular
    Money can't buy taste
  • Options
    VisionVision Posts: 7,818 ✭✭✭✭✭
    jliu:
    You think I'm joking, I'm not. It really does make me wanna poopie.

    Are you eating it or smoking it? The cigar that is.
  • Options
    catfishbluezzcatfishbluezz Posts: 7,000 ✭✭✭
    Ita the nicotine... When I was a smoker, had I have a smoke every morning before.... I've had it happen with a cigar before too, specifically a strong one
  • Options
    jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
    See. Dustin gets me again. I am very regular thank you very much. I poop once a day. Sometimes twice. What have you guys turned this forum into? GOSH
  • Options
    Gray4linesGray4lines Posts: 4,691 ✭✭✭✭✭
    Sometimes.... you just get so relaxed and you have to complete the experience with a nice dump.

    hypothetically, I may have done both simultaneously
    LLA - Lancero Lovers of America
  • Options
    catfishbluezzcatfishbluezz Posts: 7,000 ✭✭✭
    jliu:
    See. Dustin gets me again. I am very regular thank you very much. I poop once a day. Sometimes twice. What have you guys turned this forum into? GOSH
    But you also eat bacon double burgers dude... That stuff is horrid for your system. Eat more fruit, veggies, brown rice...
  • Options
    jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
    oh geez. leave me alone mom. hahah no really though. I ate pretty healthy throughout the week and go nuts in the weekends generally. I love to get a good work out in (lift and cardio)
  • Options
    Ken_LightKen_Light Posts: 3,537 ✭✭✭
    Yup. Yet another reason I enjoy coronas. Can't get through a toro without leaving it alone for too long sometimes. Not really. Well...maybe.
    ^Troll: DO NOT FEED.
  • Options
    jlmartajlmarta Posts: 7,881 ✭✭✭✭✭
    Hmmm. How 'bout them 9ers?? (he said, changing the subject...). :-)

    image
  • Options
    jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
    the niners probably take massive uber poopies. they're big guys. I gotta give it up to my MIZZOU boy Justin Smith
  • Options
    catfishbluezzcatfishbluezz Posts: 7,000 ✭✭✭
    GO RAYDUZZZ!!!!!!!!!!!!!!
  • Options
    DirewolfDirewolf Posts: 3,493
    I could have told ya who's thread this was just from the title.
  • Options
    Lee.mcglynnLee.mcglynn Posts: 5,960 ✭✭✭✭
    Direwolf:
    I could have told ya who's thread this was just from the title.
    Maybe it should read after smoking do you feel the need for a white owl?
    Money can't buy taste
  • Options
    *Petey**Petey* Posts: 375
    catfishbluezz:
    GO RAYDUZZZ!!!!!!!!!!!!!!
    +1 to this as far as california teams go. But I gotta say growing up near Boston . . . . I still bleed red white white and blue.
  • Options
    *Petey**Petey* Posts: 375
    and as to the topic of this thread, Jiunn, remember how we talked about this not being a members only kinda thing but that anyone out there with an internet connection can read this stuff. . . . . LOL.
  • Options
    jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
    I am quite the slow learner huh? haha that's ok. It's natural.
  • Options
    BigshizzaBigshizza Posts: 15,647 ✭✭✭✭✭
    It's not Poopie...it's a Shizza
  • Options
    Lee.mcglynnLee.mcglynn Posts: 5,960 ✭✭✭✭
    Bigshizza:
    It's not Poopie...it's a Shizza
    Lmao what a perfect name to comment on this!!
    Money can't buy taste
  • Options
    jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
    shizza poopies
  • Options
    Lee.mcglynnLee.mcglynn Posts: 5,960 ✭✭✭✭
    jliu:
    shizza poopies
    Bigshizza poopies!!!!!!
    Money can't buy taste
  • Options
    jon00jonjon00jon Posts: 45
    Does pooping whilst smoking count? lol
  • Options
    BigshizzaBigshizza Posts: 15,647 ✭✭✭✭✭
    It would make a great air freshener!!
  • Options
    danielzreyesdanielzreyes Posts: 8,769 ✭✭✭✭✭
    Da f*ck is goin on in this thread?!?!
    "It's plume, bro. Nothing to worry about. Got any Opus?" The suppose to be DZR
  • Options
    RhamlinRhamlin Posts: 8,942 ✭✭✭✭✭
    WTH ? I just knew this had to be a joke but no cant say that it does but my wife thinks I'm full of crap.
  • Options
    jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
    one hundred percent serious. watch. after I have this T52 toro, I'm gonna wanna go poop.
  • Options
    LasabarLasabar Posts: 4,472 ✭✭✭
    It's actually a darwinian response. Your natural ghey tendencies are what is creating the urge to expel your bowels. You see, you have a rather large, round rod constantly going into your mouth and you are inhaling/exhaling on said cylinder. What seems like many MANY years of evolution in your genes is that your body recognizes these ghey tendencies and thus tries to expunge any and all fecal matter inside your ****, for basically your genes are trained to know what comes next.
    I'd be curious to test you to see how the nicotine's false sense of heart rate and appetite suppressant can also mimic the ghey-ness, but your body is running like a top to get ready to go downtown to pound town.

    Don't be ashamed, your a living example that some might say to true evolution, don't fight it, BECOME it...

    Also, don't try to cup the balls when you smoke either, that just looks bad.
  • Options
    jliujliu Posts: 7,735 ✭✭✭✭
    hmm. kinda turned on. yea. yea? nooooo silly salamander...
  • Options
    bigfnstevebigfnsteve Posts: 1,435 ✭✭✭
    I can honestly say a cigar has never caused me to take. Deuce.. but grizzly dip does.
    And its an insta-duece. Its wierd.
    Speaking of poop ... a chick full on took on poop in the club I was in lastnight in Milwaukee.
  • Options
    webmostwebmost Posts: 7,713 ✭✭✭✭✭
    jliu:
    You think I'm joking, I'm not. It really does make me wanna poopie.
    What makes you wanna poop? Is it the shape? The smell? Are you smoking the right stogie from the right end?

    Here's a clue: Does it take more than three matches to light?

    “It has been a source of great pain to me to have met with so many among [my] opponents who had not the liberality to distinguish between political and social opposition; who transferred at once to the person, the hatred they bore to his political opinions.” —Thomas Jefferson (1808)


Sign In or Register to comment.